کاشانگردی یک روزه

جاذبه های گردشگری و دیدنی های کاشان به قدری زیاد است که قطعاً در سفری یک روزه به کاشان نخواهید توانست حتی به یک درصد آنها هم نائل شوید با این وجود به دلیل نزدیکی کاشان به دو قطب بزرگ جمعیتی ایران یعنی تهران و اصفهان و با توجه به راه دسترسی به کاشان از مسیر تهران و اصفهان که از بزرگراه های اصلی و با کیفیت کشور  می باشد و امکان رسیدن به کاشان ظرف کمتر از سه ساعت از هر دو مسیر را فراهم می‌سازد فرصت برنامه ریزی برای سفر یک روزه به کاشان را برای کاشانگردان تامین خواهد نمود.

کاشانگردی در یک روز، البته مسئله سخت و غیر قابل دسترسی نیست. شما می‌توانید با یک برنامه‌ریزی خوب ظرف یک روز حداقل بین ۶ تا ۱۰ جاذبه گردشگری کاشان را بازدید کنید.
 
این برنامه ریزی می تواند با انتخاب دقیق و هوشمندانه مقصد گردشگری در کاشان مثلاً مشتمل بر بازدید از خیابان علوی که محل وقوع خانه‌ تاریخی بروجردی‌ها، حمام سلطان میراحمد، خانه تاریخی عامری ها، خانه تاریخی عباسیان و در نزدیکی مسجد و مدرسه آقا بزرگ، بازار تاریخی کاشان، تیمچه امین الدوله است و حتی یک بازدید کوتاه از تپه های باستانی سیلک و باغ تاریخی فیلم و حمام تاریخی فین باشد.
 
به عبارت دیگر با انتخاب هوشمندانه و دقیق مقصد خود در کاشانگردی یک روزه خواهید توانست مجموعه ای از آثار تاریخی و طبیعی گردشگری را در دسترس خود قرار دهید و بدین ترتیب از سفر یک روزه خود به کاشان لذت ببرید.
 
مثلاً با انتخاب نیاسر به عنوان مقصد گردشگری خود خواهید توانست در یک سفر یک روزه نیاسرگردی، امکان بازدید از آتشکده نیاسر، آبشار نیاسر، چشمه تالار، غار رئیس، مشهد اردهال و ... را داشته باشید.
 
کاشانگردی امیدوار است با تقدیم این مطلب در جهت راهنمایی کاشانگردان برای برنامه ریزی سفر یک روزه به کاشان، گام مثبتی برداشته باشد.